اخبار داخلی
شماره: 18949
1394/08/03 - 11:21
برگزاری المپیادهای دانش آموزی، دانشجویی و جشنواره سلول های بنیادی

دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از برگزاری المپیادهای دانش آموزی، دانشجویی و جشنواره سلول های بنیادی با همکاری این ستاد و ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی معاونت علمی خبر داد.

به گزارش بنیان از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، 'پرویز کرمی' اعلام کرد که المپیادهای دانش آموزی و دانشجویی در حوزه سلول های بنیادی و جشنواره ملی سلول های بنیادی توسط معاونت علمی برگزار خواهد شد.

مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به اینکه نخستین المپیاد دانش آموزی و دانشجویی در فصل زمستان امسال برگزار می شود، هدف از آن را فرهنگ سازی و ترویج موضوع سلول های بنیادی، در راستای فعالیت های سیاستگذاری و حمایتی معاونت علمی و در حوزه اقتصاد دانش بنیان دانست. 
کرمی همچنین از برگزاری جشنواره سلول های بنیادی در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و گفت: این جشنواره با حمایت معاونت علمی و توسط ستاد توسعه علوم و فناوری های سلول های بنیادی برگزار می شود و از برگزیدگان دو المپیاد دانش آموزی و دانشجویی نیز در این جشنواره تقدیر می شود. 
دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی در ادامه به اهمیت برگزاری سلسله نشست های صمیمانه با اصحاب رسانه اشاره کرد و گفت: با برگزاری این نشست های صمیمانه با اهالی رسانه تمامی ستادهای معاونت علمی برای ورود به حوزه فرهنگ سازی ترغیب و تشویق می شوند. 
وی بیان کرد : از این طریق همکاری و همگرایی خاصی میان اهالی رسانه و دبیران ستادهای فناوری معاونت علمی در حال شکل گیری است که به پیشرفت کارها و اطلاع از نظرات سازنده اهالی رسانه نیز به طور اصولی و از نزدیک به دبیران منتقل می شود.
پایان مطلب/
 

©2013 Royan Corporation. All Rights Reserved